niedziela, 20 marca 2016

Litozin- kampania Streetcom

Od dwóch miesięcy, dzięki uprzejmości firmy Streetcom mam możliwość testowania preparatu na stawy- Litozin. Jak mówi sama ulotka mówi, Jest to unikalny suplement diety na stawy, oparty na skoncentrowanej formule. 



Litozin regeneruje, chroni i wspomaga elastyczność. Każda kapsułka produktu zbliża nas do lepszych stawów. Ma ona potrójne działanie. Dzięki zawartej w nich witaminy C wspomaga produkcje kolagenu potrzebnego do prawidłowego funkcjonowania chrząstki stawowej, a także sprzyja jej regeneracji. Chroni komórki przed stresem oksydacyjnym, a także pomaga w utrzymaniu zdrowia i elastycznych stawów. 


Jako ambasadorka Streetcom otrzymałam od firmy 3 opakowania produktów po 90 kapsułek każdy, a także 10 ulotek do przekazania innym podczas rozmów z nimi o produkcie. Kapsułki są do stosowania przeze mnie przez okres 3 miesięcy. 

Jestem już po kuracji ponad dwa miesiące, czyli więcej jak połowa czasu kampanii za mną. Przez ten okres codziennie zażywam po 3 kapsułki dziennie. Odczuwam poprawę już przy 7 tygodniu stosowania, jak sama ulotka mówi, że pełną poprawę odczuję po 12 tygodniach, więc jeszcze chwilę czasu mam przed sobą.Wcześniej, kiedy jeszcze nie stosowałam produktu odczuwałam bóle przy większym ruchu czy wysiłku fizycznym. Powrót do domu po spacerze, czy z zakupów odczuwałam bóle w rękach i nogach. Od pewnego czasu są mniejsze i o wiele krótsze. Zobaczymy co będzie dalej :D

Skład tabletek: proszek z dzikiej róży, żelatyna (składnik otoczki), L-askorbinian sodu. LITOZIN zawiera także 4% kompleksu Rosenoid (flawonoidy, karatenoidy, kwasy triterpenowe, galaktolipidy, witaminy C). 

Należy je przechowywać w temperaturze 15-25 st. C. 

Dystrybutorem jest: Orkla Health Sp. z o. o., ul. Olkuska 7, 02-604 Warszawa. 


Po 2 miesiącach stosowania oraz rozmów, które przeprowadziłam z innymi na ich temat słyszałam różne opinie. 
Jedni produkt chwalili, inni byli sceptycznie nastawieni, natomiast inni udzielali opinii, gdyż sami, bądź ktoś w rodzinie go już stosował. Oto tylko niektóre opinie: 
- "Bardzo dobry produkt, stosowałam ponad 4 miesiące i naprawdę odczułam efekty. Stawy już tak nie bolą, jak bolały wcześniej, mogę teraz chodzić na częstsze i dłuższe spacery."
- "Wg mnie to niepotrzebne wydawanie pieniędzy. Stosował mąż i nie widział różnicy."
- "Bardzo ciekawie opisany produkt w ulotce. Miło się rozmawiało, przemyślę stosowanie produktu, bo odczuwam problemy ze stawami."
- "Mąż jest w trakcie stosowania preparatu. Stosuje go już 5 tygodni, z tego co zauważyłam przy wstawaniu z łóżka, czy fotelu nie słyszę narzekania, takiego jak poprzednio. Może niedługo przestanie narzekać w ogóle".
- "Dziękuję za ulotkę, poczytam, zobaczę."

 Podczas kilku tych rozmów większość opinii było zdecydowanie przychylnych. Zdarzyły się 2-3 opinie, że to tylko niepotrzebne wydawanie pieniędzy, ale po kilkutygodniowym stosowaniu przeze mnie zauważam już znaczące poprawy. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz