wtorek, 19 marca 2019

Jajeczne muffinki

Uwielbiam to danie. Robi się je dość szybko a smakują każdemu. Można dodać swoje ulubione składniki i wyjdzie zawsze pyszna. Zwłaszcza kiedy na przykład dzieci są już znudzone kolejną porcją kanapek z szynką i serem. Właśnie wnuki zainspirowali mnie do tego przepisu podczas ferii tej zimy. Ich ulubione składniki włożyłam do miski i... zapiekłam w piekarniku. Wyszło naprawdę pysznie. 
Dodatkowo, podane z pysznym sokiem jabłkowym Hortex, sprawią, że danie będzie pyszne i pełne witamin, gdyż sok dostarczy im mnóstwo witamin. Moje wnuki uwielbiają sok jabłkowy, piją go u nas bardzo często, dlatego stale gości u mnie właśnie na stole sok jabłkowy 100% od Hortex.


Jajeczne muffinki

6 jajek
2 parówki
1 pomidor
pęczek koperku lub szczypiorku
sól, pieprz
10 dag sera żółtego

Parówkę pokroić w niedużą kostkę. Tak samo pokroić w kostkę pomidora. Wrzucić do miski. Dodać poszatkowany koperek lub szczypiorek. Następnie zetrzeć ser żółty. Całość przyprawić solą i pieprzem. Jajka wbić do miski ze wszystkimi składnikami i wymieszać. 
Formę na muffinki natrzeć margaryną. Do każdej dać po 1-2 łyżki masy jajecznej, tak aby zapełnić całą dziurkę. Całość włożyć do piekarnika nagrzanego do 180 st. na ok. 20-30 minut. 
Po tym czasie wyjąć i podawać przestudzone.
Smacznego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz