wtorek, 14 marca 2017

Test kaszek SMAKIJA #zakochaniwsmaku

Od kilku tygodni jestem szczęśliwą testerką kaszek od Zott Smakija. Testowanie kaszek ma miejsce dzięki platformie do testów trnd.com, dzięki którym testowałam już kilka produktów mlecznych (TUTAJ). Tym razem padło na kaszki Smakija w pysznych 8 wariantach smakowych. #zakochaniwsmaku






Do wyboru mamy smaki:

  • śmietankowa
  • z sosem z truskawek
  • z sosem z owoców leśnych
  • z czekoladą
  • z cynamonem
  • z sosem z jabłek z cynamonem
  • z sosem z wiśni
  • z sosem z malin

Ceny kaszki są różne, w zależności od sklepu, ceny wahają się od ok. 1.99 zł do 2.69 zł. 

"Kaszki Smakija to pełen finezji sposób na niewielki głód i chwilę słodkiej przyjemności", to zdanie, które od początku towarzyszy każdemu ambasadorowi od samego początku tej kampanii. Czy się z nim zgadzam? Powiem szczerze, że na początku nie chciało mi się wierzyć, że taki mały kubeczek z kaszą manną i dodatkiem może dać mi przyjemność i choć trochę zniwelować uczucie głodu. Jednak przyznam, że się myliłam. Każdy smak kaszek Smakija jest bardzo dobry a na dodatek słodki. Słodka przyjemność, dzięki której mam szansę poprawić sobie nastrój  po ciężkim dniu. 


 Jako ambasador w kampanii miałam okazję kupić 20 kaszek w różnych smakach, z czego 10 było dla mnie, a kolejne 10 było dla znajomych, przyjaciół i rodziny. 

W pierwszych dniach kampanii już brakło mi tych 10 więc postanowiłam także rozdać kilka tych, które są dla mnie, aby usłyszeć głos kolejnych osób. Rozdałam kaszki wśród osób w wieku od 3 do 83 lat. Więc różnica wieku między najstarszym a najmłodszym testerem to uwaga!!! 80! Lat :) dużo... wiadomo, każdy ma inny smak i każdemu może smakować inaczej. 




Otrzymałam kilka zdań, które tutaj zacytuję:

Patrycja (3 lata): babciu chce jeszcze, pycha....

Anna (36 lat): słodki deser, bardzo smakuje, najlepsza ta z sosem malinowym, ale od męża spróbowałam jeszcze tej z czekoladą i też smakowała. 

Agnieszka (35 lat): jak dla mnie sama kaszka jest świetna, ale ten dodatek do niej trochę za słodki. W połączeniu niby ok, ale dalej za słodko. 

Arkadiusz (38 lat): fajny deser, ale mało 

Oliwia (9 lat): bardzo smaczny, lubię truskawki i te z truskawkami bardzo dobre. 

Anna (83 lata): dobre, słodkie, ale dobre. 



W przeważającej części osoby udzieliły pozytywnej opinii.



Moja opinia jest przeważnie taka sama. Kaszki są dobre, niwelują uczucie głodu. Można spokojnie zjeść jako deser po obiedzie, czy zabrać do szkoły, albo pracy. Z 8 spróbowanych przeze mnie smaków najbardziej odpowiadał mi smak z sosem z malin i truskawek. Najmniej (z racji tego, że nie jestem jego smakoszką) z cynamonem. Połączenie sosu z jabłek i z cynamonem smakowało jak SZARLOTKA :P. 
 

Moja ocena: +4/6.

Brałam pod uwagę:

Smak: +5/6 (zaważył smak z cynamonem)

Cena (w stosunku do ilości): -4/6

Zawartość opakowania i dodatków: -5/6

Możliwość zakupu (nie są dostępne w każdym sklepie): -4/6





Pierwszy raz próbowałam kaszek od firmy Zott, ale tak samo jak w przypadku projektu Belriso, w którym także uczestniczyłam, na pewno do kaszek będę wracać. Mąż pokochał dzięki trnd deser ryżowy i od tego czasu po każdych zakupach przywozi do domu zapas na tydzień, teraz ja będę dokupować kaszki Smakija.



Dziękuję platformie trnd za kolejną możliwość testowania. Mam nadzieję, że już niedługo będę mogła uczestniczyć w waszych kolejnych testach :)

1 komentarz:

  1. Też u nas testowanie było i musimy przyznać, że jesteśmy #zakochaniwsmaku :-)

    OdpowiedzUsuń