niedziela, 22 lutego 2015

Konkurs

EDIT: 
WYNIKI KONKURSU:
Wczoraj zakończyły się moje konkursy prowadzone na blogu i na facebooku. Przyszedł czas na ogłoszenie wyników. A więc, zwyciężczyniami w konkursach są: 


FACEBOOK: Anastazja Koselak
BLOG: Kasia Ryś


Anastazję proszę o wiadomość z adresem do wysyłki przez facebooka, Kasię powiadomię przez e-maila pozostawionego na blogu.

Gratulacje dziewczyny :)






Zapowiadałam zabawę i słowa dotrzymuję :D
Do wygrania: 
Co trzeba zrobić, aby zdobyć tę foremkę silikonową? 
Wystarczy, że do 7 marca skomentujecie dowolnie wybrany przez siebie wpis na blogu. Wpisy powinny być merytoryczne i ładne. Po akceptacji ukażą się one na stronie. 

Spośród wszystkich wpisów oddanych od dziś do 7 marca do godziny 23:59, 8 marca wybiorę wpis, który dostanie tę oto foremkę silikonową. Wyniki opublikuję na blogu oraz na Facebooku.

Bardzo proszę o podawanie dwóch komentarzy. Jeden: komentarz konkursowy, drugi jako adres e-mail. Adres email nie będzie publikowany, później po wynikach usunę komentarze z emailami. 

*Równocześnie zapraszam do zabawy także na facebooku. Tam też do zgarnięcia foremka.

2 komentarze:

  1. Mam świetny przepis na muffinki i nie zawaham się go użyć, jeśli foremka trafi do mnie, bo póki co moje czekoladowe "piękności" piekę w nieco innych warunkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie tylko do muffinek   mi już krążą w głowie pomysły, że idealne do wypiekania śniadaniowych bułeczek, zapiekania małych potrawek dla dzieci, galantyny, małych szarlotek :)

    OdpowiedzUsuń